ליסינג פרטי מול ליסינג תפעולי

הרבה אנשים מתבלבלים בין המושגים ליסינג פרטי וליסינג תפעולי כאשר מדובר בשני סוגים של שירותים הניתנים לצרכים שונים.
ליסינג פרטי הוא בעצם דרך נוספת לרכישת רכב חדש, כלומר במקום לקחת הלוואה מהבנק ניתן להגיע להסדר תשלומים עם חברת הליסינג, החברה מעבירה את הרכב החדש ללקוח תמורת תשלום חודשי קבוע, כאשר כעבור תקופת זמן, בדרך כלל בין שלוש לארבע שנים, הלקוח יכול להעביר את הרכב לרשותו באמצעות הוספת הסכום שנותר לרכישת הרכב, או שהלקוח יכול להחזיר את הרכב לחברה ולקבל שוב רכב חדש לתקופת ליסינג של שלוש או ארבע שנים בתמורה לתשלום חודשי קבוע וחוזר חלילה.
בליסינג פרטי הלקוח הוא האחראי על הרכב, כלומר הוא חייב לבטח את הרכב, להעביר אותו טסט, לטפל בו בצורה שוטפת על פי תנאי היצרן וכדומה. ליסינג פרטי דומה בתנאים שלו להלוואה מהבנק שניתנת לצורך רכישת רכב, ישנם אנשים שמעוניינים לנהוג על רכב חדש ואינם רוצים לעשות זאת באמצעות הלוואה אלא באמצעות הסכם ליסינג, התנאים של הליסינג משתנים מחברה לחברה ולכן כדאי לעשות סקר בין מספר חברות ליסינג ולמצוא את התנאים הטובים ביותר בעבורכם.
ליסינג תפעולי, בניגוד לליסינג פרטי הוא שירות שניתן לחברה שזקוקה לצי של רכבים, החברה מעניקה את הרכבים לעובדים שלה כהטבה, במקרה של ליסינג תפעולי, חברת הליסינג היא זו שאחראית בכל הקשור לרכב, כלומר היא מבצעת את הטיפולים השגרתיים, מעבירה את הרכב טסט, מתקנת במקרה של תקלה או תאונת דרכים, מבצעת שירותי חילוץ וגרירה וכדומה. כעבור שלוש או ארבע שנים חברת הליסינג מחליפה את כל צי הרכבים של החברה ומעניקה לעובדים שלה רכבים חדשים. העובדים אינם הבעלים של הרכב והם אינם אחראים עליו ובמקרה של פיטורין או עזיבת מקום העבודה הרכב כמובן נשאר בידיה של החברה.
גם במקרים של ליסינג תפעולי חברות הליסינג מציגות תנאים שונים ולכן אם אתה בעליה של חברה ואתה מעוניין בשירותי ליסינג, בירור בין מספר חברות ליסינג יעזור לך למצוא את החברה שהתנאים שלך יתאימו לצרכים שלך ושל העובדים שלך.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי