כל היתרונות של טרייד אין לרכב

רכישת רכב חדש היא השקעה גדולה. למעשה, אחרי רכישת דירה זוהי ההשקעה הגדולה ביותר שמבצעים מרבית הצרכנים. המחירים גבוהים, יש לשקול את סוג הרכב הרצוי ולהתאימו לצרכים, לקחת בחשבון את עלויות התחזוקה, הביטוח, הדלק והבלאי הטבעי ולבחון את עלות התועלת ביחס לשימוש בו. מהן הדרכים המומלצות לרכוש רכב חדש והיתרונות שלהן?

מגלים את אמריקה

מה שקיים במדינות רבות ובראשן ארצות הברית כבר שנים רבות,  הוא מגוון הדרכים העומדות בפני הצרכנים לרכוש רכב חדש מבלי לקחת הלוואה מהבנק, לשבור תוכניות חסכון וקרנות פנסיה, ומבלי לטרוח יותר מדי סביב מכירת הרכב הישן. מכירת רכב ישן דורשת זמינות מול הקונים הפוטנציאלים, מענה טלפוני, לקיחת הרכב לבדיקה ועוד אילוצים רבים, שגם יכולים להותיר אתכם לאחר מכירת הרכב הישן, ללא רכב, עד שתמצאו רכב חדש לקנייה. אחת הדרכים המומלצות והאפקטיביות ביותר היא שיטת טרייד אין לרכב. מה זה בעצם אומר? הרעיון הוא להחליף רכב קיים ברכב חדש יותר ולשלם  רק את ההפרש בין מחירי הרכבים. זוהי שיטה שהיא נוחה מאד, במיוחד עבור מי שזמנו קצר ואינו רוצה עכשיו להתחיל בתהליך של מכירת הרכב הישן,  או למכור אותו ולהשאר ללא רכב עד לקניית החדש.

חוסכים בפרסום

מכירת רכב מצריכה סבלנות, זמן רב וגם מזל. לעתים לא יימצא הקונה האידיאלי מיידית ואילו אתם, המעוניינים כבר לשדרג את הרכב נאלצים להמתין לקונה המיוחל. אתם משקיעים בפרסום בלוחות הרלוונטיים, עונים לטלפונים, גם בזמן העבודה, זמן המשפחה או כל זמן אחר של היום, טורחים לקחת את הרכב לבדיקה או לנסיעת מבחן עם  אלו המעוניינים ברכבכם, ומשקיעים הרבה יותר זמן מכפי שתכננתם. טרייד אין לרכב נותן מענה קל, מהיר ומיידי לכל הסוגיות הללו. אין כל צורך לנהל משא ומתן על מחיר הרכב, לא צריך ללכת למוסך לבדיקת הרכב או להשקיע זמן וכסף בתיקון הליקויים. כל מה שנדרש מכם זה להגיע לאחד ממגרשי הטרייד אין, למסור את רכבכם, לבחור בדגם חדש יותר ולשלם את ההפרש. קל, נוח ואף מגובה פעמים רבות באחריות של חברות הרכבים, על הרכב החדש, בנוסף לאחריות היצרן.

קצר וקולע

התהליך של עסקת טרייד אין לרכב מתבצע מול מגרש רכבים, כמובן אחרי שווידאתם כי הוא אמין ובעל מוניטין בתחום הטרייד אין. לא קשה לבצע את הבדיקה הזו לגבי אמינות החברה, מאחר וחברות מורשות יחזיקו באישור של הלשכה למסחר המאשרת עמידה בתקנים הנדרשים כדי לקבל אישור כזה. חברת הרכבים מציעה תנאים לעסקה, כמו למשל תנאי תשלום נוחים, כמו פריסת ההפרש לתשלומים, או תוספות ושדרוגים לרכב תמורת תוספת מחיר.

טרייד אין לרכב, הנעשה באופן מבוקר ועם "שיעורי בית" שקדמו לו, כלומר, הגעתם מגובשים לגבי סוג הרכב בו אתם מעוניינים, ביצעתם השוואות מחירים ולמדתם את התחום, הוא מהיר, ענייני ונוח מאד. תגלו כי עסקאות טרייד אין לרכב יכולות להתנהל באופן קבוע ושוטף אחת לכמה שנים, כך שערכו של הרכב הישן יישמר ויהיה גבוה, ומדי כמה שנים אתם תיהנו מרכב חדש ומשודרג יותר.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי