השכרת רכבים – עניין לכולם

עד לפני כמה שנים השכרת רכבים נחשבה בארץ לדבר שעושים לכבוד נסיעה מיוחדת או שבעלי חברות היו שוכרים רכבים לעובדיהם למשימות מיוחדות והיו גם תיירים ששכרו רכבים לצרכי טיולים בארץ. עבור הישראלים רכב צמוד לבית היה מעבר לנוחות, אלא שהיה סמל לסטטוס חברתי. פעם קראו לזה "פרייבט" – למי שהיתה מכונית פרטית משלו נחשב לבעל מעמד גבוה וכולם רצו לרכוש לעצמם מכוניות כדי להצדיק את הסטטוס שלהם.

כיום השתנו פני הדברים. רבים הגרים במרכזי הערים הגדולות רואים בהחזקת רכב פרטי עול והוצאה מיותרת. לרוב עומד הרכב בחניון הבית ולא מוציאים אותו אלא בסופי שבוע. למה? כי האנשים הגרים המרכזי הערים אינם זקוקים לרכב כדי להגיע לעבודה וגם לא לצרכי קניות הכל נמצא במרחק הליכה ברגל ואם יש צורך בסחיבה של מצרכים מהסופר עושים שליחות ובזה מסתיים העניין. החזקת רכב לאנשים אלה לא כדאית ולא משתלמת כספית. לפיכך חזרו רבים מהישראלים לחברות ההשכרה וכשהם צריכים רכב לכל מטרה הם משכירים אותו.

מה לבדוק לפני השכרת רכבים ?

כיום ישנן בארץ חברות השכרה רבות, מהן מידועות ובעלות שם עולמי ומהן חברות מקומיות. גם מחירי ההשכרה משתנים בהתאם לגודל החברה וההיצע שיש לה. לפני השכרת רכבים מוטב לבדוק כמה חברות ולהשוות תנאים ומחירים בנוגע לדגמים זהים.

הפנייה לחברת ההשכרה צריכה להיות מלווה בבדיקה אודות צי הרכבים שלה והסוגים השונים שהן מציעות לכם. צריך לבדוק גם שהרכבים מטופלים בצורה ראוייה. באתרי ההשכרה באינטרנט תוכלו למצוא מידע מקיף אודות חברות ההשכרה כולל תגובות והמלצות של לקוחות.

בחירת חברת השכרת רכבים חייבת להיעשות מתוך ידיעה שהחברה היא בעלת שירות טוב ואמינות. לא תרצו להיתקע עם רכב מקולקל באמצע כביש 732 ולהמתין 6 שעות עד שישלחו לכם רכב חדש עם המון תירוצים והצטדקויות. גם את נושא ה"דפיקות" של הרכב עליכם לבדוק היטב כדי שלא יאשימו אתכם בחבלות שלא אתם גרמתם להן.

השכרת רכבים – מחירים

השכרת רכבים עולה כסף ויש לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות ולוודא מה כולל המחיר ואיזה תוספות תידרשו לשלם. אם אתם מתכוונים לעשות השכרת רכבים בתדירות גבוהה תוכלו להתמקח על המחיר ולבקש הנחות משמעותיות. במקרה זה מוטב לעבוד עם חברת השכרה אחת שתראה בכם לקוח מועדף מכל הבחינות. ואם אתם מעוניינים לשכור רכבים לעובדים שלכם ואפילו למנהלים תוכלו לחשוב על מספר דגמים וביניהם הונדה אקורד שנחשב לרכב השרד של החברה. הונדה אקורד נחשבת לרכב יוקרתי ומפנק המתאים למנהלים ולבכירים אחרים. הונדה אקורד היא בעלת נפח מנוע של 2 ו 2.4 ליטר עם 156 כוחות סוס עד 200 כוחות סוס. הונדה אקורד נחשבת למילה האחרונה בממשק שלה ויש לה התקני USB לנוחות הנהג והנוסעים, וכל טכנולוגיית הבטיחות והאחיזה בכביש החדישים ביותר.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי