ליסינג לרכבי פולקסווגן

חברת פולקסווגן מייצרת רכבים חזקים ואיכותיים ואם נשאל אדם זה או אחר באיזו מכונית הוא היה בוחר באם הוא היה יכול להרשות לעצמו רכישת מכונית בתקציב גבוהה, הוא בוודאי היה עונה כי הוא מעוניין בדגם זה או אחר של רכבי פולקסווגן.

בעבר, רק אנשים בעלי ממון היו יכולים לאפשר לעצם רכישה של רכבי פולקסווגן, אך בשנים האחרונות כאשר נפתחה האפשרות של ליסינג לרכבי פולקסווגן, כמעט כל אדם יכול לאפשר לעצמו לנסוע במכונית זו.

קצת על ליסינג ופולקסוגן

נכון לשנה זו, פולקסווגן משווקת רכבים פרטיים, רכבי שטח, מסחריות ורכבי קופה קבריולה.

אין זו הפתעה גדולה שהמכונית הפרטית מדגם הפייטון שהחברה משווקת, מתחרה ברכביה של חברת מרצדס ו-ב.מ.וו.

החברה הוקמה בשנת 1937 על ידי התאחדות הרכבים של גרמניה ונכון לשנים האחרונות הרווח המשוערך של החברה נמדד בכ-4.7 מיליארד אירו.

כיום, כאשר קיימת אפשרות של ליסינג לצרכנים פרטיים וליסינג מסוג תפעולי או מימוני לעסקים, יותר ויותר אנשים מחליטים להגשים את חלום חייהם ולבצע ליסינג לרכבי פולקסווגן.

הסכם הליסינג נעשה למספר קבוע של שנים וכל חודש הלקוח משלם סכום קבוע הכולל את הפרמיה של חברת הליסינג. כיום, ישנם מגוון מסלולים ביניהם מסלולי רכישה ישירה מהיבואנית  צ'מפיון מוטורס, המציעה תשלומים גמישים, ביטוח מורחב ושירות מלא במוסכים מורשים, (יש לברר האם מוסך פולקסווגן כלול ברשימה) וכן מסלולים נוספים.

ליסינג פרטי

אם אינכם מעוניינים בליסינג של רכבי פולקסווגן באמצעות מקום העבודה או העסק שלכם, תוכלו לעשות זאת גם באמצעות ליסינג פרטי.

ליסינג פרטי מאפשר לכם לקבל רכב פולקסווגן חדש בתנאי תשלום נוחים. כל שתצטרכו לעשות הוא לבדוק את התנאים המחייבים. מרבית מחברות הליסינג אשר מאפשרות ליסינג פרטי דורשות מקדמה של בין 20-60 אחוזים מערך הרכב. כמו כן, תצטרכו לשלם תשלום קבוע מדי חודש אשר משלים את יתרת הערך הכספי של הרכב.

מוסך פולקסווגן

אם אתם מעוניינים לדעת מהם המוסכים המורשים של חברת פולקסווגן, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של החברה, שם מפורסמת רשימה מעודכנת של מוסכי פולקסווגן.

כמו כן, כאשר אתם מחליטים לבצע ליסינג תפעולי, מימוני או פרטי לרכב פולקסווגן, חשוב כי תבררו עם חברת הליסינג לאיזה מוסך פולקסווגן נלקח הרכב שלכם לתיקון, בדיקות והחלפת חלפים שונים, שכן אולי תהיו מעוניינים בתום תקופת הליסינג לרכוש את הרכב ולהמשיך את הטיפול באותו מוסך.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי