רכבי השכרה לתיירים

השכרת רכב יכולה להעניק לתיירים חופש וגמישות כשהם מטיילים ברחבי הארץ או בעולם. אבל השכרת רכב יכולה לפעמים להוסיף לא מעט סיבוכים לנסיעה, כמו, לנסות למצוא את העסקה הטובה ביותר או לבחור את אפשרויות הביטוח שמתאימות לכם.

הנה כמה עצות למבקשים לשכור רכב לצרכי תיירות, שיאפשרו לחסוך כסף, להבין את הסכם השכירות, ולהימנע מבעיות כתוצאה מהשכרת הרכב.

בחירת הרכב

חישבו בזהירות על סוג הרכב שאתם זקוקים לו ועל אביזרים לרכב שצריכים להיות בו. אם אתם נוסעים עם ילדים או עם ציוד רב, ייתכן שתרצו רכב מסוג SUV. אם אתם מחפשים דרך לחסוך בעלויות השכירות והדלק, עדיף להזמין דגם קטן שזמין בחברת ההשכרה.

אבל הגודל הוא לא הגורם היחיד. אם אתם מחפשים רכב ידידותי לסביבה, בדקו אם החברה מציעה ללקוחות רכבים שכאלה. אם לא נוח לכם לנהוג ברכב עפ מוט הילוכים ידני, הקפידו להזמין מכונית עם תיבת הילוכים אוטומטית (במדינות רבות, הילוך ידני הוא הנורמה, לכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות לפני ההזמנה). כמו כן, הבטיחו שהחברה ממנה אתם שוכרים את הרכב מציעה תוספות או אביזרים לרכב שתזדקקו להם במהלך הנסיעה, כגון מושב מכונית לילד או מערכת GPS.

הזמנת רכב השכרה

לכמה ימים אתם רוצים לשכור את הרכב? אם מדובר בפחות משבוע, אז כדאי לשכור מחברת השכרה בינלאומית גדולה. להשכרה למשך שבוע או יותר, תוכלו לקבל מחירים טובים יותר מחברות מקומיות. עם זאת, היו זהירים בעת הזמנת הרכב מחברות מקומיות, בעיקר, אם אתם מתכננים לנסוע הרבה, או אם אתם חוששים מרמת הטיפול שתקבלו במקרה של תאונה או תקלה ברכב. בדרך כלל שירותי התמיכה של החברות הקטנות יותר לוקים בחסר.

תמיד בדקו כמה חברות השכרה. כדאי לגלוש לאתרי השוואת מחירים להשכרת רכב באינטרנט כדי לקבל מושג על העלויות שמציע השוק. חשוב לדעת שלפעמים חברת השכרה מציעה הנחות בלעדיות כך שכדאי לבקר גם באתר חברת ההשכרה עצמו. לפני ביצוע הזמנה בדקו את ההנחות שמציעות חברות שונות להשכרת רכב.

כדי להוריד את העלויות, בקשו מידע על הנחות שניתנות באמצעות תוכניות של כרטיסי אשראי או "הנוסע המתמיד". ייתכן שתוכלו לקבל הנחה בדרך זו. ארגונים אלה מציעים לעיתים קרובות עסקאות של השכרת רכב.

לפני שאתם מבצעים הזמנה מקוונת, חפשו באינטרנט קופונים שאפשר לצרף להזמנה באתר חברת השכרת הרכב. לפעמים הדבר יכול לחסוך לכם בין 5% ל-20% ממחיר השכרת הרכב.

אם עדיין אינכם חברי מועדון בחברת השכרת הרכב, אולי כדאי לשקול להצטרף למועדון הלקוחות בזמן הזמנת הרכב. בכל חברה יש תנאים אחרים, אבל ברוב המקרים הדבר ההצטרפות נעשית ללא תשלום ומקנה ללקוחות זכויות מסוימות. למשל, כאשר תגיעו לאסוף את הרכב שלכם, יתברר לכם שהמידע עליכם מקפיץ אתכם לראש רשימת הלקוחות. כך תוכלו פשוט להיכנס למכונית ולהימנע מעמידה ממושכת בתור ארוך או ממילוי ניירת. תוכלו גם לזכות בהנחות מיוחדות או בשדרוג איכות הרכב חינם אין כסף.

אחת הדרכים לחיסכון בעת השכרת מכונית היא להיות נאמן לחברת השכרה מסוימת. אם אתם גרים בסמוך לעיר גדולה, או שאתם שוכרים רכב באופן תכוף, תוכלו לחסוך כסף על ידי הצטרפות למועדון הלקוחות של חברת השכרת מכוניות מסוימת.

מרחבי הרשת:

אינטרנט סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות האינטרנט בסיבים אופטיים מבית yes
מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם הסטארט אפ JAMA
מוקד תמיכה נפשית להורים לאחר לידה של עמותת ער"ן, בתמיכת חברת מטרנה

הוסף תגובה !


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי