קניית רכב מחברת ליסינג

קניית רכב מחברת ליסינג, היא קנייה פשוטה מאוד, אשר מהווה הרבה פעמים תחליף ראוי מאשר קניית רכב יד שנייה מאדם פרטי. האפשרות של קניית רכב מחברת ליסינג שהייתה פופולארית בעיקר בארה"ב תופסת תאוצה יותר ויותר גדולה גם בארץ, מגמה זו גרמה כמובן גם לחברות רכבים רבות להציע שירותי ליסינג במספר מסלולים וכמובן גם אפשרות של קניית רכב מהחברה.
היתרון הראשון של קניית רכב מחברת ליסינג הוא כמובן העובדה שמדובר ברכבים בני ארבע שנים במחירים נמוכים מאשר מחירם בשוק.
היתרון השני הוא העובדה שרכבים שהיו קודם לכן בליסינג הם בדרך כלל רכבים שמורים שעברו את כל הטיפולים בזמן, במוסכים המורשים ועל פי הוראות היצרן, הטענה שרכבים מליסינג הם רכבים פחות שמורים היא טענה שמזמן פג תוקפה, חברות הליסינג יודעות היום שכדאי להן לשמור בקפידה על הרכבים שלהן וזאת כדי להצליח בתחרות ההולכת וגוברת בין חברות הליסינג ולמכור את הרכבים שבאחזקתן, כדי להצליח בתחרות זו הן מקפידות מאוד על שמירת הרכבים במצב מעולה.
אחד החסרונות שאנשים מעלים בנוגע לקניית רכב מליסינג הוא שאין הם יודעים מי נהג קודם לכם ברכב, וכי לעובדים שמקבלים את הרכב פחות איכפת מהרכב מאשר לבעלים פרטיים, אבל מתברר שהיום חברות רבות מעסיקות מנהל רכבים שתפקידו לשמור על הרכבים ולנזוף בעובדים שאינם מתייחסים כראוי לרכבים שלהם ואם מדובר בחשש מפניי קילומטראז' גבוה, אז אתם בהחלט יכולים למצוא רכב מליסינג עם קילומטראז' נמוך יותר.
הרכבים למכירה של הליסינג נחשבים לפחות מאובזרים בהשוואה לרכבים פרטיים, אבל תמורת תשלום קטן יחסית ניתן להשלים את האבזור המתאים.
אם החלטתם לקנות רכב מחברת ליסינג, קחו את הזמן, לאחר שתמצאו את הרכב שמתאים לצרכים שלכם, מומלץ לערוך סקר מקיף ומעמיק בין חברות הליסינג השונות, סקר זה יכול לכלול גם המלצות מאנשים שקנו רכב שהיה בליסינג מאותה חברה, הסקר גם יפתח להם מגוון רחב מאוד של מסלולים לקניית רכב בן שלוש או ארבע שנים וכך תוכלו להיות הבעלים המרוצים של רכב מעולה, בטיחותי ושמור היטב.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי