סוגי ביטוח רכב

המונח "ביטוח רכב" מתייחס לביטוח לכל סוגי כלי הרכב כמו כל רכב עם שני גלגלים(אופנועים,טוסטוסים וכד'..), מכוניות, משאיות וכלי רכב אחרים על הכביש. המטרה העיקרית של ביטוח רכב הוא להציע פיצוי לבעלי הרכב במקרה של נזק פיזי למכונית פגיעה גופנית הנובעת מתאונת דרכים הן לבעלי הרכב, והן להולכי רגל ונוסעים. ביטוח מקיף מכסה גם נזקים שנגרמים לרכוש אחר, כמו רכבים אחרים, גדרות וכד'.. במדינות רבות, וישראל בניהם יש ביטוח חובה לכל נהג שמחזיק רכב מסויים. רוב הביטוחים מתייחסים לנהג, כמו גם אל המכונית, אולם במידה משתנה ממדינה אחת לאחרת.

ביטוח מקיף

ביטוח רכב מקיף הוא ביטוח אשר כולל בתוכו ביטוח מפני פגיעה ברכב, תאונה או גניבה, לעיתים גם נזקי טבע וכד'.. בעצם מקרים בהם הרכב נפגע. בנוסף, הביטוח מכיל גם פגיעה ברכבים אחרים, ונזקי רכוש שאינם קשורים לרכב שלך.

ביטוח צד ג'

ביטוח צד ג' הינו מקרה פרטי של ביטוח מקיף. בניגוד לביטוח מקיף שכולל בתוכו הן נזקים לרכב הפרטי שלך והן נזקים לרכוש אחר, ביטוח צד ג' מבטח רק רכבים אחרים שאינם בבעלות הנהג. למה לעשות ביטוח צד ג'? אם ברשותך רכב ישן או זול משמעותית, או שאתה בוחר לקחת את הסיכון לפגיעה ברכב שלך, ביטוח צד ג' הוא הדבר הנכון בשבילך. הוא בד"כ זול יותר מביטוח רכב מקיף.

איך לדעת איזה חברת ביטוח לבחור?

כיום ישנם מספר גדול של חברות ביטוח רכב בשוק, אפילו בישראל. בגלל שיש הרבה חברות, להן הצעות שונות ותנאים שונים חשוב לדאוג שאתה בוחר את החברה שהכי מתאימה לך מבין כל החברות. חשוב לברר היטב מי עומד מאחורי החברה? חשוב לקרוא באינטרנט על סיפורים ממבוטחים אחרים. האם הם שילמו כאשר היו צריכים? האם הפוליסה ברורה לך לחלוטין? האם סוכן הביטוח שלך הבהיר לך את הדברים כמו שהם? חברות הביטוח לא ממהרות לשלוח את היד לכיס, וחשוב לדאוג שאתה מביא מידע אמיתי ומהימן כמה שיותר.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי