משכנתא לקניית רכב? יש דבר כזה!

 

נמאס לך מהתקלות של הרכב הישן? ההוצאות על הטיפולים ברכב כבר מזמן הפכו אותו ללא משתלם כלכלית? חושב על רכב חדש, אבל לא יודע איך לעשות זאת? יש לנו פתרון בשבילך.

רכב חדש לא צריך להיות בגדר פנטזיה, בטח לא במדינת ישראל של 2013. לוח הזמנים בעידן המודרני הוא צפוף במיוחד, כל דקה חשובה. מערכת התחבורה הציבורית לוקה בהמון חסרים ומחיר ההתניידות בה הוא גבוה במיוחד. למרות שהיא תחסוך אולי במחיר הנסיעה עצמה, היא תגבה כל כך הרבה זמן ועצבים שהעלות והערך שלהם גבוהים הרבה יותר.

למרבה המזל, לשוק של היום יש מגוון של פתרונות להציע למי שמעוניין לרכוש רכב חדש, כך שהדבר לא רק שיהפוך לאפשרות ברת קיימא, אלא היא גם תתממש ובזמן קצר. ליסינג פרטי, הלוואות למימון רכב ואפילו משכנתא לרכישת רכב הם אלה שיאפשרו לך להנות מכל רכב שהיית יכול רק לחלום עליו.

פתרונות מימון לרכב

הצרכן הפרטי נהנה כיום ממגוון שיטות מימון לרכב באופן שיהפכו את הרכישה לוודאית ונגישה במיוחד. פתרונות מימון יאפשרו לך לקבל את ההון הנדרש לרכישת הרכב, גם אם אתה לא במצב נזיל בפועל. תנאי ההלוואות אטרקטיביים מאד, הריביות נמוכות ופריסת התשלומים גמישה, כך שתוכל לפרוס את החזר התשלומים לתקופה בת 5 שנים ולמעלה מכך. אם אתה מעוניין לרכוש רכב יוקרה תוכל להנות אף מתפרון של משכנתא לרכישת רכב מה שיעניק לך מינוף הרבה יותר גבוה ופריסה הרבה יותר גמישה של החזר התשלומים. הערבון של הבנק הוא בדרך כלל הרכב עצמו, כך שמדובר על תהליך נטול מכשולים כמעט לחלוטין.

ליסינג רכב

ליסינג רכב הוא פתרון שמספק מענה לשימוש ברכב. ליסינג פרטי אינו מיועד לרכישת רכב, אלא הוא מעניק זכות שימוש בלעדית לרכב חדש לחלוטין מבלי שיהיה צורך לשלם את כל העלות של הרכב עצמו. ליסינג פרטי מיועד לאנשים שרוצים להנות מרכב חדש ויוקרתי, אך לא מעוניינים להפוך להיות בעליו. עם תום תקופת השימוש שעומדת בדרך כלל על שלוש שנים מחזירים את הרכב לחברה ומשתדרגים לרכב חדש יותר. העלות של שירותי ליסינג פרטי היא תחרותיות במיוחד, כך שהנהג יכול להנות מכל רכב שחושקת בו נפשו. עלות הליסינג הפרטי מורכבת מתשלומים חודשיים ותשלום מקדמה חד פעמי, כאשר כיום ניתן למצוא מגוון של מסלולי ליסינג שאינם מחייבים אף את תשלום המקדמה הראשוני.

פתרון ליסינג נוסף הוא ליסינג תפעולי והוא מתאים יותר לחברות ועסקים. ליסינג תפעולי מעניק שירות משלים בנוסף לשירות השימוש ברכב. בתוך הליסינג התפעולי כלולים גם תשלומי ושירותי התחזוקה של הרכב לרבות בדיקות, טיפולים, טסטים וכל מה שהרכב זקוק לו.  גובה התשלום החודשי של ליסינג תפעולי הוא אמנם מעט גבוה יותר, אך הוא שווה כל שקל.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי