מידע על ליסינג פרטי

ליסינג פרטי, הידוע גם בפשטות בשם 'ליסינג' היא דרך אהובה להשתמש ברכבים במדינות שונות. בארה"ב כרבע מהמכוניות בכבישי המדינה הם כלי רכב שנחכרו בליסינג. עסקים נהנו מבסדרי ליסינג במשך שנים רבות, ובשנים האחרונות נראה שאנשים רבים
נהגים פרטיים רבים עדיין נוטלים הלוואות לצורך רכישת רכבים חדשים או נכנסים להסכמי רכישה סתמיים, כאשר הם יכולים לקצץ באופן דרמטי בעלויות שלהם על ידי ליסינג פרטי.
אנשים רבים מפאת חוסר ידע סוברים שליסינג פירושו שהרכב אינו שלך אלא שאתה רק משכיר אותו, אבל האמת היא אחרת.
בהסכמי ליסינג פרטי רבים אתה יכול לדאוג שהמכונית תיהיה שלך, בסופו של התהליך, ומה שמשתנה בפועל הוא הסכם הרכישה ואופן התשלום בלבד.
את המתמטיקה הפשוטה שמראה את היתרונות של ליסינג על פני רכבים אחרים, קל מאד לתפוס. הבעיה היא שרוב הנהגים מבלים הרבה יותר זמן להחליט מה הוא סגנון ודגם המכונית שהם מעדיפים ומשקיעים הרבה פחות זמן לבחינת כל האפשרויות העומדות בפניהם ברכישה ותשלום.

ככל שתלמדו יותר על התהליך של ליסינג פרטי יותר תתחילו להבין את החיסכון שהתהליך הזה מאפשר לכם כנהגים לבצע. בואו נודה בזה, אחרי המשכנתא שלך, העלות של הפעלת מכונית יכולה להיות אחת מההוצאות החודשיות הגדולות ביותר שלך – במיוחד אם אתה מוסיף מימון, פחת, שירות, דלק וביטוח לתערובת.

הרוצח השקט הגדול כשזה מגיע לרכישת מכונית הוא "פחת" – עלות שרוב הנהגים פשוט בוחרים להתעלם ממנה.
דקה אחת לאחר שאתה נוהג במכונית חדשה מאולם התצוגה, הערך שלה צונח מכיוון שהיא מכונית יד שניה.

ייתרונות של ליסינג פרטי

  • התשלומים החודשיים עבור ליסינג הם בדרך כלל סביב שליש פחות מהמחיר של הלוואת מקבילות לרכישת רכב
  • העלויות הראשוניות נמוכות, ולא נדרש השקעה רצינית של הון
  • יש לך סיכוי לנהוג במכונית טובה במחיר נמוך

הסיבה לכך שחברות הליסינג הגדולות יכולות להציע עסקאות במחיר כל כך נמוך מסתכמת בגודל שלהם- הם קונים כל כך הרבה מכוניות בכל שנה שהם נהנים מהנחות ענקיות. הן מחשבות את ערכו של הרכב בסוף תקופת הליסינג , לוקחות בחשבון את העלות הראשונית שלהם ולאחר מכן מוסיפות קצת רווח לעצמן- הן בעסק אחרי הכל. העלות לנהג היא עדיין נמוכה בהרבה מרכישה רגילה של רכב.

אין הבדל בבעלות של הנהג על הרכב. המכונית היא כולה שלך לכל תקופת החכירה – זה לא כמו מכונית שכורה. אתה מטופל על ידי אותה הסוכנות. אף אחד לא יודע אם מכוניתך מושכרת או לא, אני לא חושב גם שלמישהו איכפת, עם זאת הכסף שאתה חוסך כל חודש הוא אמיתי.

 

למידע נוסף: השכרת רכב בירושלים


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי