ליסינג – כולל ביטוח?

ליסינג – כולל ביטוח?
מזל טוב! יש לכם רכב חדש! טוב, אז לא בדיוק לכם, כי הוא בליסינג, אבל הוא עדיין חדש, עם הניילונים, הריח המיוחד הזה והקילומטראז' המאופס. אז למי אכפת על שם מי הוא רשום?
שיטת הליסינג (סחר- מכר) הפכה נפוצה בארץ בשנים האחרונות, כאשר לרוב נעזרו בה חברות שרוצות לאבזר את העובדים שלהן ברכב. במקרה של חברה ששוכרת מספר רכבים, במסגרת עסקת ליסינג תפעולי, לרוב נסגרת עסקה מול חברת הליסינג, הכוללת את כל הטיפולים של הרכבים, ביטוח רכב וכן הקצאת רכב חלופי. אבל מה במקרה של ליסינג פרטי?
מעבר למותרות הנהיגה ברכב חדש, עסקת ליסינג יכולה לפטור אתכם מהרבה טרדות הקשורות בבעלות על רכב. בהתאם למה שמציעה כל חברה, אפשר לקבל כחלק מהעיסקה, גם אחריות לטיפולים תקופתיים – מה שחוסך מוסכים, טסט שנתי לאוטו ואפילו ביטוח רכב .
חברות רבות בארץ מציעות עיסקאות ליסינג אטרקטיביות. בירור קצר אצל החברות השונות, מעלה כי יש מסלולי ליסינג שונים, אשר יכולים לכלול ביטוח חובה של הרכב ולעתים אף את הביטוח המקיף. למעשה, כיוון שהרכב נשאר רשום על שם החברה והיא הבעלים שלו, אז הלקוח (באופן פורמאלי לפחות) נחשב לשוכר הרכב.
במידה והחברה לא מוסיפה את ביטוח חובה לרכב לעסקה, הדבר, לרוב, יבוא לידי ביטוי בסכום שמשולם לה מדי חודש, שכן אז ההוצאות של הלקוח גבוהות בהרבה. עם זאת, לנהגים צעירים כדאי לקחת בחשבון שחברות הליסינג לא לוקחות סיכונים ונהג צעיר (עד גיל 24) חייב בפוליסה יקרה יותר, שלא לדבר על נהג חדש (מחזיק ברישיון פחות משנתיים).
כדאי לזכור שיש שפע של חברות ליסינג ולכן ישנה גם תחרות על כל לקוח, מה שמאפשר לכם לבחון מספר הצעות ולבחור באופציה המשתלמת ביותר כולל האפשרות של ביטוח רכב זול.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי