מדריך ליסינג פרטי

הליסינג הפרטי הינו אופציה אשר יותר ויותר אנשים מגלים את יתרונותיה עם הזמן. באמצעות הליסינג הפרטי בעצם מתאפשר לנו לנהוג ברכב חדש אשר מעבר להנאה שבכך, רכב חדש הוא אמין יותר, מצריך פחות טיפולים ותיקונים, הסיכוי שנצטרך לעמוד בצד הדרך עקב תקלה הוא נמוך בהרבה, פחות התרוצצויות בין מוסכים וכמובן ישנו גם פן הבטיחות הבא לידי ביטוי בצורה טובה יותר ברכבים חדשים. אופציה זו מאפשרת לרבים, גם לכאלו העוסקים בקידום אתרי אינטרנט וגם לנגרים ועובדות משק בית לנסוע ובסופו של דבר גם לרכוש רכב חדש, אופציה שבעבר קשה היה מאוד לממשה.

ראשית ישנו תשלום מקדמה ראשוני עבור הרכב ולאחר מכן ישנו תשלום חודשי קבוע המתבצע במשך כשלוש שנים. העלויות כמובן משתנות בהתאם לסוג הרכב ולסוכנות הליסינג. בהנחה שמדובר על רכב משפחתי ממוצע שעלותו כמאה אלף שקלים העלויות הן באיזור השלושים אלף שקלים לתשלום המקדמה וכתשע מאות עד אלף שקלים כתשלום חודשי עבור הרכב. התשלום החודשי למעשה מביא לידי ביטוי את סכום ירידת הערך של הרכב חלקי מספר החודשים של תקופת הליסינג.

 

מה קורה בתום שלוש השנים?

בתום תקופת הליסינג עומדות בפנינו שתי אופציות. האופציה הראשונה היא רכישתו של הרכב בתום שלוש השינם על ידי הוספת סכום המשלים לערכו המלא של הרכב ולקנות אותו באופן מלא. רכישה של רכב מליסינג עלולה להיתפש בטעות כקניה לא טובה, אך בכל מקרה אין כך הדבר בכלל כאשר מדובר ברכב שהיה ברשותנו כל משך תקופת הליסינג שלו ואנו יכולים לדעת בדיוק מי נהג ברכב, איך נהגו בו וכיצד טיפלו בו.

אופציה נוספת שאנו יכולים לממש בתום התקופה הוא ביצוע טרייד אין על אותו רכב בסוכנות הליסינג ובאמצעות הסכום שנקבל על הרכב להתחיל מסלול ליסיינג תפעולי חדש למשך שלוש השנים הבאות.
בהנחה שבסכום של כמה עשרות אלפי שקלים בודדים נוכל לרכוש רכב יד שניה בו כמה שנים, באותו סכום נוכל לתת מקדמה עבור ליסינג, ולהמשיך לשלם בפרישה נוחה ובתשלום חודשי לא גבוה, עבור רכב חדש "בניילונים" וקילומטראז' של אפס קילומטרים.

אין ממה לפחד וודאי שקיבעון לא הועיל מעולם לאף אחד. בררו לגבי אופציית הליסינג התפעולי וראו שהיא מתאימה גם עבוראלו העוסקים בקידום אתרי אינטרנט ולא רק עבור הדרג הניהולי הבכיר. במרבית המקרים עלויות הקמת ההלוואה והתשלום החודשי בבנק יהיו גבוהים יותר מאשר עבור ליסינג , הרכבים לבחירה לרוב אינם מוגבלים ובטווח הארוך הרווח הוא כולו שלכם.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי