לבטח בצורה טובה דגמים של רכבי פורד

אחד מהדגמים האמריקאיים הפופולריים ביותר בקרב נהגי ישראל, אלו הם הדגמים של חברת פורד. נהוג לעתים  לייחס לממציא החברה הנרי פורד, את המצאת המכוניות. זה לא ממש מדויק. מייסד החברה היה חלוץ, מבחינה זו שהוא פיתח את שיטת פס הייצור ההמוני למכוניות, ובכך למעשה הקים מאפס את תעשיית הרכב האמריקאית, ועד היום שמו מזוהה עם יזמות אמריקאית מוצלחת ואיכותית. היום בישראל, אפשר למצוא דגמים רבים מאד של חברת פורד. כאשר אתם רוכשים את הרכב החדש, אתם מן הסתם תרצו לעשות גם ביטוח. אבל איך עושים ביטוח בצורה טובה, ואיזה חברות ביטוח רכב כדאי לבחור בכלל?

להכיר קצת את ההבדלים של הביטוח

ראשית, נפרט מה חברות ביטוח רכב יוכלו להציע לכם, ובהמשך נתמקד בדגמים שונים של חברת פורד שמהם תוכלו לבחור.

הביטוח בישראל מתחלק לשלושה חלקים שונים: ביטוח החובה שתפקידו לספק כיסוי לכל פגיעה שנעשית בגופם של בני אדם עקב תאונת דרכים, ביטוח מקיף הכולל כיסוי הוצאות לנזק שנגרם לרכב שלכם, וביטוח צד ג', שתפקידו לספק כיסוי לכל נזק שנגרם לציוד של בני אדם אחרים, עקב תאונת דרכים. ביטוח מקיף, כולל בתוכו לרוב גם ביטוח צד ג'. השאלה היא כמובן, מה לעשות כשאתם רוכשים רכב של חברת פורד?

באופן עקרוני, אין סיבה שלא לעשות גם ביטוח חובה וגם ביטוח מקיף. לעתים אנשים נמנעים לעשות ביטוח מקיף דרך חברות ביטוח רכב, משום שיש להם אופנוע, ועלויות הביטוח שלו הן גבוהות במיוחד, והכיסוי כבר לא משתלם. אולם במקרה של מכונית בטיחותית ואיכותית כמו מכונית הפורד, אין שום סיבה שבגינה אתם לא תבטחו אותה בביטוח מקיף מלא. אתם מן הסתם תשקיעו לא מעט כסף ברכישת הרכב, ולכן ראוי שיהיה לכם כיסוי מתאים מחברות הביטוח.

אחרי שהבנו למה ביטוח הוא חשוב, אפשר להתפנות לבחירת הדגם שיתאים לכם. אחד מהדגמים האהובים ביותר בישראל, הוא כמובן פורד פוקוס. משפחת הפוקוס, היא משפחת הרכבים המשפחתיים של החברה, אשר נחשבים אהובים מאד בישראל. איכות המנוע של רכבים אלו היא גבוהה במיוחד, והחיסכון בדלק ניכר. אפילו מערכות האקלים מתכוננות בתבונה – שכן ניתן לתכנת שני אזורי אקלים שונים בתוך הרכב.

מה עוד אפשר לבחור?

כמובן שיש דגמים נוספים של חברת פורד שאפשר לבחור כמו דגמי הפורד פיאסטה. דגמי הפיאסטה נחשבים אף הם איכותיים מאד, ואף בטיחותיים מאד. ההבדל הוא שלא מדובר ברכב משפחתי, כי אם ברכב קומפקטי, בעל מידות קטנות יותר. משפחת הפיאסטה ידועה בכך שדגמיה נחשבים ידידותיים יחסית לסביבה, והם כמעט ואינם מזהמים. דגמים נוספים יכולים להיות הפורד אדג' – שהוא למעשה רכב השטח שחברת פורד מייצרת, וכמו הרכבים הנוספים של החברה – גם דגם זה ידוע באיכות הגבוהה שלו.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי