חמשת הרכבים הכי פופולאריים לליסינג

הליסינג מאפשר לכם לבחור רכב חדש מהניילונים ולשלם עליו סכום קבוע במשך שלשת השנים הראשונות שלו על הכביש, השלב הראשון של כל השכרת ליסינג היא בחירת הרכב המבוקש לליסינג.

לפניכם רשימת חמשת הרכבים הכי פופולאריים לליסינג פרטי, עם תיאור לצד כל אחד מהם והסבר.

הרכבים הפופולאריים ביותר לליסינג

  1. יונדאי טוסון – רכב SUV מפנק וחזק שמתאים למשפחות עד 3 ילדים, העיצוב של הטוסון כיאה לרכבי יונדאי עוצר נשימה, מהפנסים, הגחון הבולט והמראה הקרבי שגורמים לכם לנסוע ברכב יפיפייה, ליסינג של יונדאי טוסון יאפשר לכם נסיעה מרווחת ונעימה עם המשפחה בעיר אבל גם ירידה שלשבילי עפר בסופי שבוע עם הילדים ולטייל בטבע.
  2. מאזדה 3 – המשפחתית הוותיקה של מאזדה עוברת שדרוגים ומתיחות פנים כל כמה שנים, מאזדה 3 החדשה היא רכב משפחתי עם עיצוב קרבי, היא אמינה, חזקה ובטוחה, אם אתם מחפשים רכב משפחתי חדש לשכור מליסינג פרטי המאזדה 3 היא בחירה מעולה.
  3. קיה ספורטאז' – רכב ה SUV הכי נמכר בישראל זה מכמה שנים הוא גם אחד מהרכבים הכי פופולאריים בשוק הליסינג הפרטי זאת בזכות התמורה לכסף הגבוה שלו, רכב שיעלה לכם פחות כסף בכל חודש משאר ה SUV בקטגוריה שלו אבל יעניק לכם פחות או יותר את אותם ביצועים ונוחות.
  4. קיה נירו – שחקן די חדש של השנים האחרונות בשוק הליסינג הפך במהרה לשחקן בולט, רכב היברדי עם עיצוב שמזכיר במעט את אחיו הגדול הקיה ספורטאז', רכב חסכוני ונוח ששבה את הקהל הישראלי בקסמיו.
  5. סקודה סופרב – רכב המנהלים של סקודה הוא החזק מהקטגוריה שלו בתחום הליסינג, רכב חזק ומפנק שיגרום לכל אחד להרגיש מנהל.

עוד אתרים שיעניינו אותך:
מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם הסטארט אפ JAMA
מוקד תמיכה נפשית להורים לאחר לידה של עמותת ער"ן, בתמיכת חברת מטרנה


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי