השכרת מלגזות – פתרון מושלם

 

המשבר הכלכלי משפיע באופן ישיר על שוק הנדל"ן בארץ. אמצעי התקשורת מגיסים מומחים בתחום על מנת לתת הסברים ופתרונות לבועות הנדל"ן. המשבר הכלכלי פוגע כמעט בכל תחום בחיי החיים שלנו. מנהלי עבודה ובעלי מפעלים מרגישים את ההשפעות של המשבר הכלכלי שבעיקר בהזמנות הכלים שלהם ובתשלומים לספקים שלהם.

כל בעל מפעל יכול להעיד שהמשבר פוגע ומקשה עליו בעבודה היומיומי. בעלי מפעלים מוכרים וקונים מלגזות ועם כל המשבר ניתן לראות כי עסק זה הנו עסק יקר מאד לאחר המשבר. בארץ ישראל עוד לא קם מפעל המייצר מלגזות ולכן בעלי המפעלים נדרשים להזמין מחו"ל. עלות מלגזה חדשה מסתכמת בסביבות 100,000 ש"ח בממוצע. מפעלים בינוניים ומפעלים גדולים לא יכולים להתקיים עם מזלגה אחת ולכן יצטרכו להזמין יותר מלגזות וכך ההוצאות שלהם עולות למאות אלפי שקלים. בנוסף לעלות היקרה של המלגזה יש גם את עניין הזמן. עד שהמלגזה מגיעה מהרגע של ההזמנה הוא יכול לקחת אפילו שבועיים. לעתים זמן המשלוח מעכב פרויקט שלם שדורש מלגזה.

על מנת להתמודד עם חוסר המלגזות ניתן לראות כי בעלי מפעלים מצאו פתרון חדש והוא השכרה של מלגזות. פתרון זה נראה פתרון יעיל ופרקטי. אמנם המשבר הכלכלי הרס את שוק המלגזות וכלי העבודה אך מצד שני גרם לפריחה משמעותית בתחום השכרת הציוד והמלגזות. בעלי מפעלים רבים שאין ביכולתם לרכוש מלגזה יכולים מעתה לשכור מלגזה ולקבל אותה במהירות ולהתחיל לעבוד עליה.

מאיפה ניתן להשכיר מלגזות

בגלל שתחום השכרת המלגזות הפך כל כך פופולרי יותר ויותר אנשים מחפשים מקורות להשכרת הציוד הנדרש לעבודתם. היום ניתן למצוא מלגזות להשכרה בעיקר בשוק הפרטי, כלומר, קבלנים פרטיים או בעלי מפעלים, אנשי עבודה בפנסיה וכדומה פרטיים מאפשרים השכרה של ציוד העבדה שלהם בעבור תשלום שווה ערך.

מעט מאוד עסקים כמו חנויות וחברות נוטות להשכיר את ציוד העבודה שלהם ובעיקר שמדובר על מלגזה ששווה מאות אלפי שקלים.

מחירי השכרת מלגזות בתחום

מחירי מלגזות וציוד עבודה אחר בראש ובראשונה נקבע על ידי בעלי הציוד. בעל הציוד יכול לתת מחיר לפי  צרכיו ולפי קביעתו. להלן המחירים שנהוג לגבות בתחום זה – יש לקחת בחשבון שמחירים אלו הם רק ממוצא. יתכן שבפועל המחירים יהיו זולים או יקרים יותר.

מלגזה 2.5 טון עד 3 – לשעה 120 – 80 ₪
מלגזה מעל 25 טון – יומית כולל שני כיווני משלוח של המלגזה – 10,000 – 7,000 ₪
מלגזה 2.5 טון – יומית כולל שני כיווני משלוח של המלגזה – 2,500 – 2,000 ₪
מלגזה 25 טון להשכרה שבועית המחיר לשינוע מכולות – ללא מפעיל  22,000 – 20,000 – ₪

מלגזה 25 טון להשכרה יומית המחיר לשינוע מכולות – ללא מפעיל 10,000 – 8,000 – ₪
מלגזה 5 טון – יומית כולל שני כיווני משלוח של המלגזה – 4,000 – 3,000 ₪
מלגזה 25 טון להשכרה חודשית המחיר לשינוע מכולות – ללא מפעיל 50,000 – 40,000 – ₪

מרחבי הרשת:
יורם קראוס, יורם קראוס – כתבה


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי