הלוואות רכב – איך לבחור נכון?

אתם מעוניינים לרכוש רכב נוסף. אולם, מכיוון שמדובר בהוצאה גדולה, אתם מעוניינים בהלוואה.

מהן הלוואות רכב, מהם התנאים לקבלתן, אילו ערבויות נדרשות, על כך, בכתבה הבאה. כל מה שרציתם לדעת על הלוואות רכב, והתביישתם לשאול.

הלוואות רכב – מהן?

בבואכם לקנות רכב חדש, ישנם כמה שיקולים העומדים בפניכם, כמו, למשל, כמה עולה הרכב, כמה עולה הביטוח לרכב, מהן ההוצאות הנלוות לרכישתו ועוד. אם אתם מעוניינים להוסיף למגוון השיקולים הזה שיקול נוסף, כמו בחירת הלוואה מתוך מגוון הלוואות רכב הקיימות בשוק, הכתבה הזו במיוחד בשבילכם.

רכישתו של רכב חדש או רכב יד שנייה כרוכה בהוצאה כספית רצינית, ששונה מההוצאות היומיומיות. הלוואות רכב הינן פתרון מצוין, שכן אלו יכולות להציע תנאים מיוחדים, שיתאימו לכם בדיוק. הלוואות רכב ניתנות על ידי בנקים. לכל בנק תנאי הלוואות רכב שונות ותוכניות שונות. כדי לקבל את ההלוואה המתאימה ביותר, וזו שתנאיה נוחים לכם, מומלץ לערוך השוואה בין התנאים הניתנים, כמו גובה ההחזר ושיעור הריבית. הלוואות רכב נועדו לעזור לכם לשלם על הרכב החדש ולא לסבך אתכם בבעיות כספיות חדשות, ולכן, ודאו כי הלוואות רכב, כפי שמוצעות לכם, אכן מתאימות למצבכם הכספי הנוכחי ובחירתה של ההלוואה הראויה תבטיח לכם פריסה מתאימה ונוחה.

הלוואות רכב – קריטריונים חשובים

בעת פנייתכם לבנק לקבלת הלוואות רכב, עליכם להוכיח לו כי תוכלו לעמוד בפריסת התשלומים שנקבעה, במסגרת תכנית ההלוואה. ודאי תשאלו לגבי הכנסתכם. האם יש לכם עבודה קבועה ויציבה, האם ברשותכם נכסים, כמו דירה או קרנות למיניהן ועוד. במידה ואין לכם מקורות מסוג זה, תתבקשו לגייס ערבים. אפשרות אחרת לערבות, הינה הרכב הנרכש עצמו. הלוואות רכב דורשות עירבונות, כדי להבטיח את תשלומן. שעבודו של הרכב החדש, במסגרת הלוואות רכב, יכולה להבטיח כי במידה ולוקח ההלוואה לא יוכל לפרוע אותה, יימכר רכבו על ידי נותן ההלוואה והסכום שיתקבל יוכל לכסותה. כמובן שאסור לשכוח גם הנושא של ביטוח רכב שהוא חשוב מאוד ויקר מאוד.

הלוואות רכב – טיפים לבחירה נכונה

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירת הלוואות רכב נכונות ומשתלמות: תחילה, והחשוב מכל, הקפידו לקחת את הסכום הנדרש לכם ולא יותר ממנו. לרבים ישנה נטייה לקחת הלוואות רכב המציעות סכום כסף, גבוה בהרבה מהנדרש. אם תגדירו מראש את צרכיכם המדויקים ובהתאם לכך תעשה בחירתו של הרכב, תוכלו גם למצוא הלוואה נכונה בדיוק עבורכם. בנוסף, אל תשכחו כי מעבר לתשלומים עבור ההלוואה עצמה, תדרשו בתשלומים נוספים, הקשורים באחזקת רכב, כמו דלק ובביטוח, למשל. נקודה חשובה נוספת, חפשו הלוואה שתציע לכם את הריבית המשתלמת והאטרקטיבית ביותר שיש. הבנקים מציעים לעיתים מבצעים מיוחדים או הטבות משתלמות ובתנאים מיוחדים ומומלץ לבדוק זאת. פרט נוסף, התייחסו לתקופת החזר ההלוואה. אמנם נוח לבחור הלוואה, הניתנת לפריסה גדולה יותר, לתקופה ארוכה, אולם, חשוב לזכור שככל והלוואת הרכב ארוכה יותר, הריבית, אותה משלמים גם תהיה גבוהה יותר.

ולכן, הקפידו לבצע סקר מחירים, בדקו את תנאי ההלוואה, כפי שמוצעים על ידי הבנקים השונים. אל תחששו להתמקח גם ולבקש "ללכת לקראתכם". והכי חשוב, התייחסו לכל הפרמטרים, בחרו רכב טוב ובטוח ונהגו בזהירות על הכביש.


בקרו באתרים נוספים:טרייד אין | מוסך פורד | מצברים | יבוא אישי